Echipa noastră

Echipa Haldu este întotdeauna gata de acțiune

Atunci când recrutează și selectează profesioniști pentru a lucra în industria construcțiilor, tehnică și auto, totul se bazează pe contact personal și profesional cu echipa Haldu Groep. Echipa este formată din mai multe tipuri de specialiști. Îi vom prezenta pe scurt aici. Faceți clic pe oricare persoană pentru a vedea detaliile de contact direct.

Coordonatorul dvs. personal

Contact personal la șantier, dar și contact individual cu coordonatorul de la șantier, de unde rezultă o comunicare clară și rapidă. Vă consolidează satisfacția ca angajat … experimentați personal cu Haldu Groep!

Haldu Groep

  • Adresa sediu social:
    Hulsbroek 30
    6562 JH Groesbeek
    Olanda

  • Adresa de corespondență:
    Postbus 54
    6560 AB Groesbeek
    Olanda

  • Építőmérnöki munkák

    Telefon: +31 (0)24 – 397 75 36
    Fax: +31 (0)24 – 397 75 46
    Email: info@haldugroep.nl

     

Haldu Team

Werving & Selectie

Donna Kaal

Donna lucrează cu noi timp de 10 ani, așa că știe exact cum merg lucrurile și se mișcă în Haldu Groep. Cu ani de experiență, cunoștințe și Haldu-Hart, ea știe exact cum să recruteze și să selecteze, și anume să găsească, să lege și să le conecteze pe angajații noștri. În plus, ea își folosește cunoștințele și experiența pentru a gestiona noi colegi, ceea ce înseamnă că avem încă o bună echipă de recrutare și selecție până în prezent. Lucrarea ei este pasiunea ei și asta vedeți și vedeți peste tot.

Carmen Thijssen

“Să lăsăm taurul prin coarne”, este motto-ul lui Carmen. Și dacă priviți cuvântul respectiv în dicționar, acesta va fi însoțit de o fotografie a lui Carmen. De aceea suntem mândri că Carmen face parte din echipa noastră de muncitori. Și datorită modului său unic de lucru, ea convinge nu numai noi candidați să vină și să lucreze cu noi, dar pentru angajații noștri, Carmen este în vigoare.

Britt van Doorn

Britt este un bun-getter și nu lasă pe nimeni sau pe nimic pe teren. Această atitudine și entuziasmul ei o fac un antrenor de lucru indispensabil în departament. Ea este întotdeauna gata pentru angajații săi și nu are probleme. Datorită multor ani de experiență în ospitalitate, ea știe exact ce are nevoie să facă și folosește această putere ca antrenor de lucru. Britt poate fi bine pregătită pentru muncitori calificați, așa că știe exact cum trebuie să fie acolo pentru personalul ei.

Sjaron Jenneskens

Din cauza fondului ei ca om de știință pedagog, Sjaron știe să se simtă complet empatic cu angajații ei. Aspectul social al oamenilor este, de asemenea, ceea ce aspiră și, prin urmare, se potrivește perfect în echipa de autocare care funcționează. Îi place să construiască o relație cu profesioniștii ei și, prin empatie, încearcă să ofere candidați noi o slujbă perfectă. Cu atitudinea ei față de învățare, ea nu se teme de nimic, iar Sjaron a urmat cursul SEU atât de repede încât să poată vorbi mai bine cu candidații.

Patrycja Ziolkowska

Creând claritate și claritate în rândul angajaților polonezi, Patrycja este importantă în activitatea sa. Pentru că vine din Polonia, știe cât de dificilă este comunicarea și formularea corectă. Scopul este de a instrui bine angajații, astfel încât să se evite neînțelegerile și angajații să știe exact ce așteaptă de la ei. Aceasta face ca Patrycja să nu fie doar o primă impresie bună din partea Haldu Groep, ci și pentru că comunicarea este în limba poloneză, se simte familiară angajaților și poate întotdeauna să pună întrebări.

Victoria Hagiu

Victoria este cel mai nou plus al Haldu Groep. Ea este inițial din România, iar în calitate de antrenor de lucru va avea în principal contact cu meșterii noștri români. În ciuda faptului că Vicky nu a lucrat timp de mult timp la Haldu Groep, ea crede că diversitatea în munca ei este minunată. Pentru Vicky, acum este cea mai mare provocare de a fi un sprijin și un refugiu pentru meseriașii săi. Mai mult decât atât, nici o provocare nu este prea nebună și merge întotdeauna la cel mai înalt nivel posibil. Vicky a absolvit ingineria civilă la nivel de masterat și de licență.

Natalia Liszka

Împreună cu Nik, Veronika și Flori, Natalia face parte din echipa de recrutare. Cu atitudinea ei pozitivă și empatia ea este un avantaj pentru noi. Din cauza personajului polonez, Natalia poate să vorbească perfect cu angajații noștri polonezi și să se asigure că se simt ca acasă când vin la Grupul Haldu. În plus, Natalia știe exact cum și unde să recruteze angajați polonezi. Datorită atitudinii sale entuziaste și a vocii vesele, ea știe să facă legătura cu o mulțime de angajați!

Nik Sanders

Entuziasmul și convingerea sunt cuvintele care corespund lui Nik. Lucrează ca recruiter pentru Grupul Haldu și datorită atitudinii sale entuziaste și optimiste, el poate convinge mulți profesioniști să vină și să lucreze pentru noi. Nu numai că transmite entuziasm printre angajații săi, dar și colegii săi din departamentul de recrutare sunt, de asemenea, fermecați. Pentru această funcție trebuie să puteți rămâne calm când este agitat și tocmai aceasta este forța ei.

Veronika Ormos

În februarie 2018 Veronika a început la Haldu Groep. Veronika vorbește 5 limbi: maghiară, ucraineană, rusă, poloneză și germană. De asemenea, urmează un curs olandez, astfel încât să poată vorbi cu angajații noștri olandezi. Datorită limbajelor, Veronika poate fi desfășurată în diverse funcții ale organizației. În acest fel nu sunt recrutați numai angajați maghiari, germani și polonezi, ci este și perfect ca suport pentru autocare.

Verkoop en Ondersteuning

Ewout Visser

Fiecare problemă de vânzări este o provocare pentru Ewout, pentru că acest Haldu-om se străduiește în fiecare zi pentru satisfacerea optimă a clienților noștri. Atât pentru noii clienți, cât și pentru clienții existenți, în toate straturile unei organizații, ei au audierea pentru a transforma cerințele și dorințele într-o destinație de plasare reușită. În fiecare zi, de dimineața devreme până noaptea târziu, Ewout se duce la client, mereu plin de motivație și entuziasm.

Robbert Muller

Robbert este o persoană care nu scapă de o provocare. Când are nevoie de el, își pune mereu energia și energia în munca sa pentru a obține cele mai bune rezultate. A schimbat rapid pozițiile și a fost unul dintre managerii noștri de cont pentru o perioadă de timp. Robbert a început să lucreze în câmpul muncii și, dacă este necesar, se află încă în autobuz pentru a începe construcția și a ghida profesioniștii noștri. Nu este prea mult pentru el și îi place să folosească toate oportunitățile.

Konrad Maciorowski

Konrad lucrează pentru Haldu din martie 2017. Are nevoie de cativa ani de experienta si este un impuls real pentru echipa entuziasti de Haldu. Konrad se concentrează pe realizarea a două goluri în fiecare zi: o plasare bună și o cooperare plăcută. Konrad este orientat spre rezultate și, prin urmare, răspunde la schimbările și dorințele clienților de pe piață. Este un agent real de rețea și nu ezită să furnizeze rețelei sale informații, sprijin și cooperare. Cu această metodă, Konrad primește și o mulțime de aprecieri din partea clienților.

Robin van Gemert

Cu o atitudine îndrăzneață și orientată spre soluții, Robin se potrivește perfect echipei de vânzări. El se străduiește să acționeze cât mai repede posibil, astfel încât să poată informa clientul în timp util despre evoluția evenimentelor. În fiecare zi el investește cât mai mult timp posibil clienților săi pentru a construi cea mai bună afacere cu ei. De exemplu, el vrea să coreleze relațiile existente chiar mai bine cu organizația și să aducă noi relații pentru a se asigura că Haldu Groep devine numărul unu pentru acel client. Un obiectiv pe care Robin îl poate atinge perfect și care reprezintă o valoare adăugată pentru organizație.

Willeke Koldewijn

Amuzantul Willeke este femeia dintre bărbații departamentului de vânzări. Ca un factor de sprijin în acest departament, se asigură că toate acțiunile administrative sunt efectuate corect și la timp pentru client. Puterea ei? Combinația de umor și claritate. În fiecare zi, între activități, cele mai bune glume care trec prin care creează o atmosferă confortabilă, dar când vine vorba de lucru, este gravă. Toate lucrările trebuie să fie corecte și perfecte în ordine.

Administratie

Eelco Derksen

Eelco sa întors la Haldu Groep după o absență de doi ani. Cu experiența dobândită între timp, el asigură că departamentul va lua pași importanți, cum ar fi digitizarea. În calitate de administrator al acestui departament, nu este responsabil numai pentru finanțele interne, ci și pentru plata corectă și la timp a tuturor angajaților calificați pe care Haldu Groep le are în Țările de Jos.

Marleen Bergervoet

Cu un controlor financiar precis și orientat spre soluții, un asistent aparține aceluiași stat. Ce am găsit în Marleen Bergervoet! Datorită caracterului său sigure și loial, acesta este o întărire binevenită a departamentului și asigură faptul că managementul este furnizat cu informații exacte și la timp. Marleen a lucrat anterior ca asistent al controlorului nostru Eelco în trecut, făcând colaborarea mai bună.

Demi Nillessen

Fiecare controlor financiar are uneori nevoie de ajutor pentru a fi la timp cu totul. Un asistent bun își merită apoi greutatea în aur. Datorită acurateței și punctualității lucrării, Demi este o persoană pe care noi, și dumneavoastră, o puteți număra mereu. Datorită preciziei și atitudinii sale loiale, ea este de neînlocuit și indispensabilă pentru administrație.

Tilly Ariëns

Tilly este cea mai nouă adăugire la departamentul de administrație. Ca manager de salarii, Tilly este responsabil pentru procesarea completă a timpului. Ea de asemenea gestionează remunerarea tuturor angajaților noștri și organizează facturarea către clienți. Mai mult decât atât, Tilly este managerul de proiect al unui nou pachet software care trebuie pus în aplicare, astfel încât introducerea programelor de timp ar trebui să fie și mai ușoară.

Steffie Janshen

Departamentul de Administrație are trei administratori asistent de salarizare, dintre care Steffie este unul. Împreună cu Audrey și Renate sunt responsabili pentru procesarea, verificarea și plata săptămânală a salariilor angajaților noștri temporari. Forța ei se caracterizează prin atitudinea ei de austeritate și stres, ceea ce înseamnă că ea este întotdeauna capabilă să creeze pace în departament, chiar și în zilele în care volumul de muncă este mai mare.

Renate Snellink

Ce este un administrator de salarizare fără asistenții săi? Renate, cum ar fi Steffie și Audrey, este unul dintre asistenții Tilly și este, de asemenea, implicat în controlul și procesarea tranzacțiilor salariale, facturarea către clienți și o plată la timp și echitabilă pentru toți angajații noștri. Renate este clară în legătură cu întrebarea care îi face să funcționeze atât de bine. Atmosfera din departament este foarte bună, în ciuda volumului de lucru uneori ridicat. De asemenea, iubește soiul, nici o zi nu este aceeași.

Interne organisatie

Angelique van Hal

Autoritatea de reglementare a organizației noastre în sensul cel mai pozitiv al cuvântului. Angelique, atât privat, cât și profesional, este sprijinul și sprijinul fostului acționar Hans van Hal. Când alții încep să se gândească la o posibilă problemă, au deja soluția la îndemână. Organizația internă este în mâini bune și de încredere. Angelique participă săptămânal la întâlnirile noastre de conducere.

Sharon Wijnhoven – Kesseler

Întotdeauna poți conta pe Sharon. În cadrul organizației noastre, organizează tot ce are de-a face cu calculele. Vă puteți gândi la raportarea bolnavă și plățile legate de boală, întrebări despre pensii și întrebări colective despre conținutul lucrării. Sharon stabilește, de asemenea, punctul “i” în corespondența cu angajații noștri temporari și cu organele oficiale. Sharon are, de asemenea, contact cu autoritățile de control, care verifică dacă totul se face în conformitate cu regulile corecte.

Lars van Bergen

Lars este responsabil pentru tot ceea ce are de-a face cu marketingul și comunicarea în Haldu Groep. În plus față de posturile vacante, site-ul web și diferitele canale media sociale pe care le desfășurăm în prezent, Lars va face tot posibilul pentru a aduce Haldu Groep și mai bine pe piață. Atât pentru clienți, cât și pentru angajați. Pentru că suntem în sfârșit acolo pentru personal. Lars este social și are o comunicare bună și onestă în topul priorităților. Fun: Lars joacă chitara într-o trupă de metal.

Freek Peters

Freek este noul manager de cont la departamentul Housing. Cea mai importantă sarcină este de a face locuința potrivită pentru angajații noștri străini. În plus, verificarea locațiilor actuale ale locuințelor și locuințelor permanente face, de asemenea, parte din responsabilitățile sale de muncă. O provocare plăcută, dar cu experiența sa entuziastă, Freek nu se îndepărtează de această provocare.

Inge de Schouwer

De la recepționer la planificarea acasă. În Haldu Groep totul este posibil și, prin urmare, și pentru Inge. Ambiția și calitățile sale se află în organizarea și rezervarea de cazare, motiv pentru care ea este acum în vigoare. Inge împreună cu Imke sunt responsabili pentru adaptarea angajaților noștri străini și, împreună, se asigură că angajații se simt ca acasă în Olanda.

Imke Hoefakker

Imke și Inge lucrează zilnic pentru a găsi cele mai bune spații de cazare pentru angajații noștri străini. Cel mai bun lucru despre munca lui Imke este provocarea de a satisface fiecare angajat în fiecare săptămână. Și apoi, de preferință, în vecinătatea muncii sale în raport cu kilometrii de mers. Ultimul punct culminant este vineri după-amiaza în jurul orei 16:30. Când totul este complet, Imke se duce acasă cu un sentiment de top.

Erika Egelie

Erika este noul nostru recepționer. Erika sa alăturat echipei noastre în 2014, în calitate de intern la departamentul de achiziții. Cu diploma de secretar executiv în buzunar și atitudinea ei veselă și entuziastă, ea este recepționerul perfect și ne bucurăm că Erika se întoarce. Ați auzit de multe ori și ați văzut-o pe Erika, deoarece, în plus față de răspunsul la telefon și primirea oaspeților noștri, Erika organizează și îmbrăcămintea companiei, avem grijă de planificarea zilnică și planificăm examenele VCA pentru angajații noștri.

Ankie Nillesen

Mulțumită lui Ankie, suntem la biroul nostru de afaceri frumos în fiecare zi. În fiecare săptămână ea are grijă de interiorul nostru, astfel încât să putem lucra în fiecare zi din acest loc frumos pentru tine.

Buitendienst

Tom van Alfen

Pe lângă problemele obișnuite, cum ar fi ghidarea și susținerea diferitelor proiecte din întreaga Olanda, Tom este expertul nostru în domeniul siguranței. Datorită sosirii sale, ne putem organiza la un nivel mai înalt, astfel încât clienții și angajații noștri să își poată face munca chiar mai în siguranță și mai bine. Tom este, la fel ca și colegii săi, Xander, William și Nick, prin vizita zilnică de proiect, legătura dintre diferitele stații de lucru și birouri. În plus, el este persoana care identifică problemele și incertitudinile înainte de a deveni probleme, deoarece clienții și angajații pot fi conectați direct la site.

Xander Verhoeven

Această pasăre veselă își arată fața în diferite proiecte în fiecare dimineață. De exemplu, el începe angajați noi, oferă unelte sau îmbrăcăminte și discută despre progresele realizate atât cu contractanții, cât și cu angajații. Xander a fost ultima persoană care se alătură domeniului, dar are cunoștințe suficiente despre industria construcțiilor. De asemenea, a lucrat timp de trei ani la aeroportul din Weeze, făcând limba germană a doua limbă. Din acest motiv, el știe întotdeauna exact ceea ce înseamnă angajații noștri străini, astfel încât să poată răspunde cu entuziasm.

William Westdorp

De-a lungul anilor, William, ca tâmplar, a fost cartea noastră de telefon pentru un număr mare de clienți. Din octombrie 2016, William sa alăturat echipei noastre interne și, în calitate de asistent extern, este în deplasare în fiecare zi pentru a începe lucrătorii calificați și pentru a oferi instrumentele necesare. Datorită anilor de experiență ca tâmplar, William este interlocutorul perfect al contractorilor, pe care îl asistă și îl sfătuiește zilnic, pe lângă angajații noștri calificați. William nu se teme, de asemenea, să-i ajute pe angajații noștri să înceapă.

Nick Hendriks

Nick este cel mai tânăr și mai recent adunat la departamentul de teren. La fel ca și Xander, William și Tom, el se află în fiecare dimineață pe șantierele de construcții, cu o dispoziție bună de a demara meșteșugari sau de a oferi unelte și / sau îmbrăcăminte. El nu a avut nici o experiență în industria construcțiilor, dar datorită atitudinii studiate și interesului său în industria construcțiilor, a învățat rapid aceste cunoștințe. În plus față de sectorul construcțiilor, poate servi și industria automobilelor. Nick a studiat IVA, unde a câștigat toate cunoștințele din industria automobilelor și a ajuns să cunoască mentalitatea muncitorilor calificați.

Directie

Danny van Hal

Danny a preluat acțiunile tatălui său, Hans van Hal, la mijlocul anului 2013 și acum împărtășește împreună cu co-acționarul Caspar Jansen, responsabilitatea pentru Haldu Groep. Împreună cu toată echipa Haldu, Danny dorește să fie un partener de încredere în personal pentru a duce organizația la un nivel superior și a prelua conducerea în sectoarele construcțiilor, automobilelor și ingineriei. În opinia sa, calitatea și fiabilitatea sunt piloni importanți.

Caspar Jansen

Fiind cel mai bun furnizor de servicii, menținerea contactelor cu clienții existenți și intrarea în noi relații sunt provocările business ale lui Caspar. Căutând oportunități de colaborare eficientă și eficientă în fiecare zi, astfel încât clientul să poată fi eliberat cât mai mult posibil, se concentrează strategia cu care fundația este creată pentru o bază solidă în Haldu Groep. Acest lucru, desigur, în colaborare cu partenerul său Danny și întreaga echipă a lui Haldu Groep.

Hans van Hal

Hans a renunțat la acțiunile sale la mijlocul anului 2013, ceea ce, desigur, nu înseamnă că el a spus rămas bun lui Haldu Groep. Ca consultant, el ține permanent legătura cu organizația, cu angajații externi și cu relațiile zilnice. Și, desigur, asistă conducerea și echipa de conducere cu sfaturi și acțiuni în mod propriu, inspirat și distinctiv, de care speră să beneficieze organizația de ani de zile.

Nu ați găsit ce căutați?

Creați o alertă și primiți ultimele oferte de muncă!

Regisztráció